Siirry uutiskirjearkistoon.
Webinaari: Kuntaorganisaatioiden digitaaliset palvelut

Asiakkaille on tarjottava yhä parempia digitaalisia palveluita.


Kuntaorganisaatiot ovat uudenlaisten haasteiden edessä. Ikääntyvä väestö on tottunut käyttämään perinteisellä tavalla kunnan palveluita ja asioimaan henkilökohtaisesti. Lapsiperheet, nuoret ja yritykset sen sijaan haluavat yhä useammin hyödyntää digitaalisia palveluita.

Hakosalo on erikoistunut tuottamaan digitaalisia palveluita kuntaorganisaatioiden tarpeisiin. Näitä palveluita käyttävät monet kuntalaiset, erilaiset sidosryhmät sekä yritykset ja yhteisöt. Keskitetty tiedonhallinta mahdollistaa kuntaorganisaatioiden työntekijöiden sisäisen informaation jakamisen tehokkaasti, kun kaikki olennainen asiakastieto löytyy yhdestä paikasta.

"Olennaista on, että käyttäjä löytää hakemansa palvelut nopeasti ja sisällön ylläpito on työntekijöille vaivatonta."


Hakosalo Asiakas -järjestelmästä voidaan julkaista monipuolisesti kuntaorganisaatioiden asiakkaille suunnattuja palveluita. Palvelut voidaan tuottaa olemassa oleville sivustoille tai julkaista uusina sivustoina. Olennaista on, että käyttäjä löytää hakemansa palvelut nopeasti ja sisällön ylläpito on työntekijöille vaivatonta. Nykyaikaista on delegoida sisällöntuotantoa käyttäjille, jolloin käyttäjät voivat itse ylläpitää yritystietojaan, ilmoittaa vapaista toimitiloista tai järjestämistään tapahtumista.

Asiakkaita on lähestyttävä kohdennetuilla sisällöillä. Hakosalo mahdollistaa uutiskirjeiden lähettämisen monipuolisilla luokitteluvaihtoehdoilla, jolloin kohderyhmät voidaan jaotella sisällön mukaisesti. Yhtä tärkeää on saada palautetta asiakkailta. Palvelupisteen palautelomakkeiden ja napinpainalluksella toteutettavien asiakastyytyväisyyskyselyiden avulla asiakkailta saadaan kerättyä tärkeätä informaatiota toiminnan laadusta sekä tilastoitua kyselyiden tulokset.

» Maksuton webinaari aiheesta perjantaina 10.3. klo 10 - Ilmoittaudu mukaan!

Jäikö aiemmat Hakosalo Kunta -webinaarit näkemättä?

» Webinaari 1: Elinkeinoelämän palvelut - Katso tallenne
» Webinaari 2: Tapahtumat ja tilaisuudet kuntaorganisaatioiden asiakkaille - Katso tallenne
» Webinaari 3: Tehokkuutta työllisyyspalveluihin - Katso tallenne

Witas panostaa asiakaspalveluun


Kinnulan, Kivijärven, Pihtiputaan ja Viitasaaren alueella toimiva Kehittämisyhtiö Witas Oy haluaa tarjota asiakkailleen ensiluokkaisia palveluita. Vanha totuus on, että toimintaa voidaan kehittää oikeaan suuntaan vain oman työn onnistumista mittaamalla. Tämän vuoksi jatkuva vuorovaikutus ja palautteen saaminen asiakkailta ovat erityisen tärkeässä roolissa.

- On tärkeää saada asiakkailta palautetta erilaisten digitaalisten kanavien kautta. Asiakastyytyväisyyden mittaamisen ohella tarjoamme asiakkaillemme muita hyödyllisiä digitaalisia palveluita, kuten alueen yritys- ja palveluhakemiston sekä tontti- ja toimitilapalvelun, toimitusjohtaja Mirja Arkimaa painottaa kokonaisvaltaista asiakaskokemusta. Asiakkuudenhallinnassa ja mm. kohderyhmäluokittelussa käytämme Hakosalo Asiakas -järjestelmää.

» Lue koko artikkeli ja tutustu muihin onnistumisiimme
 

Hakosalo Software Oy
Tiedepuisto 4
28600 PORI
www.hakosalo.fi
Puh. 010 231 0571
myynti@hakosalo.fi
Hakosalo - Ohjaa työntekijöitäsi onnistumaan!
Peruuta uutiskirjeen tilaus.