Siirry uutiskirjearkistoon.
Uudet ja lakanneet yritykset suoraan Hakosalo Asiakas CRM:ään
Huhtikuusta lähtien tarjoamme kaikille Hakosalo Asiakas -version käyttäjille heidän toimialueensa uudet ja lakanneet yritykset suoraan Hakosalo Asiakkaasta. Tietolähteenä käytämme Patentti- ja rekisterihallituksen (PRH) dataa.

Päivitys tuo mukanaan uusien yritysten perustiedot ja lopettaneiden osalta päivämäärän ja syyn. Näin alueen yrityskanta pysyy palvelussa paremmin ajan tasalla ja uusia alueelle perustettuja yrityksiä on helppo lähestyä vaikkapa tervetuliaisviestillä.

Jatkossa Hakosalo Asiakas sisältää myös toiminnon, jonka avulla järjestelmä osaa ehdottaa oikean alkavan yrittäjän yhdistettäväksi hänen perustamaansa uuteen yritykseen. Näin voidaan mm. vertailla sitä, kuinka moni alueen uusista yrityksistä on hyödyntänyt perustamisneuvonnan palveluita.

Lisätietoa:

Lue koko tiedote
Kuvalliset ohjeet



Hakosalo kehittää monella rintamalla


Hakosalon kehitystiimi tekee päivittäin työtä, jotta voimme tarjota asiakkaillemme tehokkaat ratkaisut työskentelyyn. Viime syksystä lähtien uudet asiakkaamme ovat saaneet käyttöönsä Yrinet CRM:ään pohjautuvan uuden Hakosalo Asiakas -version. Kevään 2019 aikana myös valtaosa vanhoista Yrinet-käyttäjäorganisaatioista siirtyy käyttämään uutta versiota.

Hakosalo Asiakas

Palvelun käyttöliittymä on kokonaan uudistettu ja nykyaikaistettu. Uusi versio mahdollistaa mm. mobiilikäytön, jolloin kirjauksia ja tietojen hakuja voidaan tehdä vaikkapa älypuhelimella. Lisäksi järjestelmä pitää sisällään lukuisan joukon uusia ominaisuuksia ja vanhojen parannuksia.

Roolipohjaisuus

Samaa järjestelmää voi käyttää usealla roolilla kuten elinkeino, alkavat yrittäjät, työllisyyspalvelut, kunnat ja oppilaitokset. Järjestelmän yritystiedot ovat kaikille yhteiset, mutta CRM-kirjaukset näkyvät vain oman roolin sisällä.

Tämän lisäksi voidaan luoda yhteisiä aktiviteetteja, jotka näkyvät kaikille rooleille. Näin esimerkiksi elinkeinoroolissa oleva yritysneuvoja voi ilmoittaa järjestelmän avulla helposti työllisyyspalveluiden edustajille yrityskäynneillä esiin tulleista uusista työpakoista.

Alkavat yrittäjät

Aikaisemmin Hakosalo on tarjonnut perustamisneuvontaan oman järjestelmäänsä. Uuden version myötä nämä ominaisuudet on tuotu osaksi Hakosalo Asiakas -järjestelmää. Alkavien yrittäjien hallinta kuuluu veloituksetta kaikille uuden palvelun käyttäjille.

Video-ohje ja kuvalliset ohjeet osion käyttöön

Aikatauluista

Alla ovat listattuna tällä hetkellä kehitteillä/testauksessa olevat uudet ominaisuudet ja arvioita tuotantoaikatauluista.

• Raporttigeneraattori (huhtikuu)
• Alkavien yrittäjien ja uusien yritysten mätsäys (toukokuu)
• Kaksisuuntainen Outlook-synkronointi (toukokuu)
• Chatbot (toukokuu)
• Sisäiset prosessit (toukokuu)
• Tapahtumakalenterin uusi versio (kevät-kesä)
• Uusittu kyselytyökalu osaksi järjestelmää (kevät-kesä)
• Uusittu uutiskirje osaksi järjestelmää (kevät-kesä)



Ajankohtaista-widget kokoaa yhteen päivitykset


Hakosalo Asiakkaan etusivu on muokattavissa käyttäjäkohtaisesti. Etusivulle kannattaa ehdottomasti valita näkymään ajankohtaista-widget, joka kokoaa yhteen mm. Hakosalon uusimmat ohje-, kehitys- ja tiedotepäivitykset.

Samoin kaikkia käyttäjiä palvelee myös Ohjeet-sivusto, jossa voi selata järjestelmän ohjeita ja esimerkiksi kehitystiimin tiedotteita ja muita artikkeleita. Samalla sivustolla voi myös julkaista omia artikkeleitaan kaikkien käyttäjien tutustuttavaksi.



Jatkuvasti päivittyvään ohjesivustoon voit tutustua osoitteessa ohjeet.hakosalo.fi.




 

Hakosalo Software Oy
Tiedepuisto 4
28600 PORI
www.hakosalo.fi
Puh. 010 231 0571
myynti@hakosalo.fi
Hakosalo - Elinvoimaa alueellesi!
Peruuta uutiskirjeen tilaus.