Siirry uutiskirjearkistoon.
Kehittämisyhtiöt suurin asiakasryhmä

Alueelliset kehittämisyhtiöt ovat suhteellisesti katsottuna Hakosalon suurin asiakasryhmä, sillä jo yli 20 kehittämisyhtiötä käyttää Hakosalo Kunta -palveluita.


Luonnollisesti myös kaupungit ja kunnat ovat merkittävä käyttäjäkunta.

- Kehittämisyhtiöiden suuri osuus on siinä mielessä luonnollisesta, että Hakosalo Asiakas (Yrinet) on kehitetty alun perin kehittämisyhtiöiden tarpeet huomioiden. Näin voimme vastata heidän CRM-tarpeisiinsa ilman asiakaskohtaista räätälöintityötä, toimitusjohtaja Jouni Hakosalo valottaa taustoja.

-Yli kymmenen vuoden kehitystyö näkyy, sillä tarjonta on monipuolistunut. Samasta järjestelmästä löytyvät esimerkiksi yritys- ja palveluhakemisto, tapahtumakalenteri ja ilmoittautumisten hallinta sekä työllisyyspalvelut-osio, Hakosalo kuvaa johdonmukaista kuntaosaamiseen perustuvaa kehitystyötä.

Palvelutapahtumat ovat tärkeitä LADECille


Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy haluaa panostaa toimintansa kehittämiseen laaja-alaisesti. Tämän vuoksi asiakaspalautteiden kerääminen on tuotu keskeiseksi osaksi palveluprosessia. LADECissa koetaan tärkeäksi, että käytössä on asianmukaiset työkalut palautteiden keräämiseen ja analysointiin.

- Palveluidemme piirissä ovat lähtökohtaisesti kaikki alueella toimivat yritykset sekä ne yksityishenkilöt, jotka ovat perustamassa tai suunnittelevat aloittavansa yritystoimintaa. Lisäksi teemme myyntityötä seudun ulkopuolella toimiville yritykselle, jotta hekin laajentaisivat toimintaansa ja siten hyötyisivät Lahden seudusta, toimitusjohtaja Jukka Rantanen kertoo.

» Lue koko artikkeli Hakosalo Kunta -sivustolta
» LADECin asiakaspalautteen kerääminen tehostuu (ladec.fi)

Posintran yrittäjätapahtumat tukevat toimintaa


Posintra on kehitysyhtiö, jonka tehtävänä on Itä-Uudenmaan elinkeinoelämän ja alueen kilpailukyvyn tukeminen ja vahvistaminen sekä hyvinvoinnin lisääminen.

Posintra laajensi Hakosalon-palveluiden käyttöä Tapahtumakalenterin ja Kyselytyökalun osalta. - Haluamme ottaa jo käytössämme olevasta Hakosalo Asiakas CRM-työkalusta enemmän tehoja irti päivittämällä siihen eri moduuleita tukemaan tiedolla johtamista ja tehokasta arkityöskentelyä, kehityspäällikkö Jenni Juuvinmaa valottaa taustoja.

» Lue koko artikkeli Hakosalo Kunta -sivustolta
 

Hakosalo Software Oy
Tiedepuisto 4
28600 PORI
www.hakosalo.fi
Puh. 010 231 0571
myynti@hakosalo.fi
Hakosalo - Ohjaa työntekijöitäsi onnistumaan!
Peruuta uutiskirjeen tilaus.